fbpx

Pakiety zdrowotne dla pracowników z profesjonalną obsługą

Pracownicy firmy objęci grupowym ubezpieczeniem zdrowotnym to osoby, które czerpią wiele korzyści z tej formy firmowych benefitów. Dopełnieniem pakietów zdrowotnych dla pracowników jest możliwość skonsultowania wszelkich pytań i wątpliwości tak z opiekunem firmy z ramienia ubezpieczyciela, jak również z osobami w rejestracji poszczególnych placówek medycznych. Opieka taka stanowi istotne usprawnienie wszelkich działań, których myślą przewodnią jest „Zdrowie bez kolejki”.

Poznaj szczegóły, zapytaj doradcę

Korzyści związane z pakietami zdrowotnymi dla firm przedstawiane są pracodawcy na wstępnym etapie ustaleń. Już wtedy ubezpieczyciel kontaktuje się z daną firmą poprzez profesjonalnego doradcę, który:

  1. ustala wstępnie potrzeby danej firmy na podstawie rozmowy z pracodawcą,
  2. analizuje aktualną sytuację, aby zaproponować optymalne rozwiązania,
  3. dostarcza wszelkie niezbędne materiały informacyjne, z którymi mogą zapoznać się pracownicy,
  4. pomaga w sprawnym przepływie danych pomiędzy firmą a ubezpieczycielem od wstępnych ustaleń poprzez ostateczne deklaracje pisemne,
  5. dba o szybkie sfinalizowanie działań, aby zapewnić krótki czas oczekiwania na aktywację prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego po podpisaniu umowy,
  6. usprawnia kwestie związane z dostarczeniem indywidualnych kart ubezpieczeniowych dla pracowników oraz ich najbliższych.

Dostępne pakiety medyczne oraz warianty opisane są szczegółowo w broszurach//folderach, a także w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, lecz z punktu widzenia danego pracownika poszczególne kwestie wymagają czasami dodatkowych wyjaśnień. Warto na tym etapie zadać wszystkie nurtujące pytania.

Otrzymaj bezpłatne porównanie
ofert najlepszych pakietów medycznych

Fill out this field
Fill out this field
Proszę wprowadzić prawidłowy adres email.
Fill out this field
You need to agree with the terms to proceed

Czego może oczekiwać pracodawca

Z punktu widzenia pracodawcy dodatkowe znaczenie mają kwestie finansowe, jeżeli decyduje się on częściowo lub w całości pokrywać koszty miesięcznej składki pracowników. Tutaj szczególnie należy przeanalizować:

  • strukturę wiekową osób zatrudnionych,
  • bieżące oraz potencjalne potrzeby (na przykład w przypadku młodych kobiet, które z dużym prawdopodobieństwem planują założenie rodziny),
  • stan zdrowia pracowników, o którym wiadomo pracodawcy, na przykład przy zatrudnianiu osób niepełnosprawnych czy chorych przewlekle,
  • ewentualne zagrożenia związane z konkretnymi stanowiskami pracy, zwłaszcza w przypadku pracy fizycznej, na wysokościach etc.

Doradcy ubezpieczeniowi odpowiedzialni za obsługę firm mają odpowiednią wiedzę, znają najnowsze wytyczne dotyczące prywatnej opieki medycznej, a przede wszystkim są faktycznie zaangażowani w działania, mające na celu dbanie o zdrowie pracowników objętych danym ubezpieczeniem.

Pakiety zdrowotne w praktyce, czyli placówki do dyspozycji

W ramach prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych można korzystać z usług stale zwiększającej się liczby placówek przypisanych do danej polisy. W folderach informacyjnych czy umowie mogą one nosić nazwę Rekomendowanych Placówek Medycznych, a w praktyce są to miejsca, w których realizowana jest przynajmniej część działań przypisanych danemu wariantowi ubezpieczenia. Wystarczy więc sprawdzić, czy w danej przychodni, poradni, laboratorium świadczone są usługi których potrzebuje pracownik, na przykład czy przyjmuje tam lekarz określonej specjalizacji.

Kontakt telefoniczny z taką placówką wystarczy, aby uzyskać wszystkie niezbędne informacje. Co równie ważne, taki kontakt gwarantuje, że wizyta u internisty lub pediatry zostanie umówiona na następny dzień roboczy, natomiast czas oczekiwania na wizytę u kardiologa, laryngologa czy chirurga ogólnego to maksymalnie 5 dni roboczych. Wizyty umawiane są zawsze na konkretną godzinę w danej placówce w Białymstoku i wielu innych miastach.

Obsługa specjalistyczna podczas konsultacji zdalnych

Telemedycyna jest coraz częściej i chętniej wybierana przez osoby ubezpieczone oraz ich bliskich. Czy z konieczności, czy zwyczajnie z wygody, wystarczy zadzwonić albo wybrać kontakt online. Kontakt z lekarzem to również forma obsługi i tutaj także można liczyć na pełen profesjonalizm:

  • krótki czas oczekiwania – z internistą lub pediatrą porozmawiasz w ciągu 2 godzin (w nocy maksymalnie 4), a ze specjalistą nie później niż za 3 dni,
  • dogodną formę – może to być rozmowa telefoniczna, a także czat lub wideorozmowa,
  • fachowe podejście do kwestii medycznych – niezależnie od tego, czy pracownik choruje przewlekle, czy potrzebuje pomocy dla osoby bliskiej objętej ubezpieczeniem,
  • kontynuację leczenia – ta forma jest równie stabilna, jak tradycyjne wizyty, jeżeli pracownik zechce kontaktować się stale z tym samym lekarzem dla zachowania ciągłości leczenia.

Każdy taki kontakt oznacza uzupełnieni dokumentacji na platformie online przez lekarza, może być również sposobnością do otrzymania e-recepty lub skierowania. Z lekarzem prowadzącym konsultację online można skontaktować się jeszcze przez dobę, aby przesłać ewentualne dodatkowe pytania.

Wiele oszczędności w ramach jednego ubezpieczenia

Dla ubezpieczonych pracowników ważne są również korzyści finansowe wynikające z obsługi zapewnionej w ramach prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych.

Oczywistą oszczędnością uwzględnioną w tym i wcześniejszych artykułach jest możliwość bezgotówkowego korzystania z pakietów medycznych, natomiast jeżeli dodatkowo pracownik wybiera telemedycynę, może między innymi połączyć się zdalnie ze specjalistą w Białymstoku, ale też w innym mieście z Placówek Rekomendowanych, nie tylko na terenie województwa podlaskiego. Każda taka wizyta to sposób na opiekę medyczną bez dojazdów do lekarza.

Kontakt

Masz pytania odnośnie oferty? Chętnie udzielimy Ci wszelkich informacji. Zadzwoń lub napisz do nas!

Najnowsze artykuły

Menu